清水灵子

懒。。。

© 清水灵子 | Powered by LOFTER

Through the Ages - Gabrielle Aplin

喵缘:

歌曲《Through the ages》为动漫《黑执事》电影版的OST,由Gabrielle Aplin演唱,收录于专辑【Through the ages】中~~~

-------------------------------------------------

因为另一个专辑的封面实在是。。。咳,你们懂的,所以觉得还不如看这个封面呢!总之这部电影就是被里面的OST给拯救的,给OST点个赞~

这首歌美哒哒~旋律美,歌词美,歌声美~

------------------------------------------------

Who is the reason the one you're living for?
有谁 是你活下去的缘由
Who is the reason the one you're crying for?
有谁 是你为之流泪的人
If look deep inside the cabins of my heart
每个活着的灵魂 在我的心头投下阴影
All I see is your smiling back at me!
只见你报我以微笑
This is where it all begins,
这是一切的开始
Your hand so soft & gentle I won't let it go
你的手,如此温柔,我不会让它去

No, I won't let it go
我不会让它去
All I lost, and all I am
在这世上的最后一日
All I wanna do is share a smile with you,
所有我想要做的是与大家分享一个微笑
to run cross the twilight!
跑过黄昏
Nothing could be true without this love I have for you
没有什么能比我对你的爱更加真切
MY LOVE will testify, last through THE AGES
我的爱会作证
Every soul alive, it shadows in my heart
每个活着的灵魂 在我的心头投下阴影
Every soul alive is looking for the true light
每个活着的灵魂 都在找寻真正的光亮
But when you let it shine, the black shadow hides
当你让光辉绽放的时候 最黑的阴影就会消隐
Darkness will seed it from the light of fate
黑暗 在晨曦中退潮
Nothing would ever be alone, but you spread your wings
或许做什么都于事无补 你还是展开你的翅膀
As if you wrap around me now, you wrap around me now
好似要将我环抱 没错 此刻你将我紧紧相拥
All I lost, and all I am
在这世上的最后一日
All I wanna do is keep a smile for you until I close my eyes
我想做的全部就是为你微笑到瞑目
Nothing could be true without this love I have for you
没有什么能比我对你的爱更加真切
History burns all ?? my love through THE AGES
史书会穿越时光 讲述我们的爱意
No matter how hard I tried, to find a reason to believe in
无论我如何刻意找寻活下去的理由
Nothing matter 'til
一切都不重要
I found this love -
直到我找到我们之间的爱
All I lost, and all I am
在这世上的最后一日
All I wanna do is keep a smile with you,
所有我想要做的是与大家分享一个微笑
to run cross the twilight!
跑过黄昏
Nothing could be true without this love I have for you
没有什么能比我对你的爱更加真切
Everyone will know our LOVE through the AGES
度过时间的长河 人人都会知晓我们的爱
Aaa-ah aaa-ah

Aaa-ah aaa-ah

Aaa-ah aaa-ah

Who is the reason the one you're living for?
有谁 是你活下去的缘由
Who is the reason the one you're crying for?
有谁 是你活下去的缘由
If look deep inside the cabins of my heart
往我内心深处 深深一瞥
All I see is your smiling back at me!
只见你报我以微笑


评论
热度 ( 19 )